Op stap door Azië - Zijderoute

Op stap door Azië ten einde

Na 4 ½ maand reizen zijn we weer thuis. We kijken zeer tevreden terug op onze Grote Reis. Het was fantastisch, de reis van ons leven (tot nu toe).

De laatste weken hebben we, met wisselend plezier, doorgebracht in Thailand. Het eiland Koh Chang was een leuk eiland om een weekje uit te zakken. Het heeft mooie stranden en veel accommodaties, maar is toch ook heel toeristisch. De laatste nacht in Bangkok heeft ons weer enthousiast gemaakt voor deze bruisende stad.

Inmiddels hebben we ook het 2e gedeelte van onze China foto's, de laatste van onze zijderoutrereis, op de site gezet. We laten het daarbij. Van Vietnam, Laos en Thailand hebben we uiteraard ook foto's, maar we achten het niet zo zinvol die ook nog op de site te plaatsen.

Tijdens onze reis hebben we veel reacties gehad zowel op de site als via de mail. Allen hartelijk dank daarvoor. Het was onmogelijk om te antwoorden op alle opmerkingen. We hebben alles met veel plezier gelezen. Bovendien was het voor ons steeds weer een stimulans om door te gaan met het schrijven van de reislogs en het plaatsen van foto's, ook al kostte dat soms veel tijd en ging het in menig internetcafé nog wel eens mis.

Heel veel groeten en misschien tot een volgende Grote Reis. Marian & Piet

Bas van Iersel

Hoi Marian en Piet,
Ik heb jullie reis met plezier gevolgd, erg leuk. Welkom terug in Nederland!
Groet
Nas

anja de Graaff

Fijn dat jullie weer thuis zijn. heel erg bedankt voor het mogen meebeleven van deze fantastische reis, ik heb ervan genoten, tot gauw.

Dagmar en Jacco

Weer thuis! Welkmom in dit kikkerland, De verhalen waren fantastisch, maar vast niet zo leuk al s het zelf beleven.

Nu weer thuis wennen

Groeten en tot ziens

Dagmar en Jacco

Sylvia Veenstra

Hallo Marian en Piet.

Wat was dat mooi om met jullie mee te mogen reizen via internet. Ik heb genoten van jullie foto's en verhalen.
Fijn dat jullie nu weer thuis zijn en goed op elkaar hebben gepast.
Wat zullen jullie nog veel gesprek stof samen hebben over wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben.

Hartelijk bedankt voor het mee beleven.

groetjes Sylvia

harry de roest

Bedankt, Piet voor de gegevens.
Ik lees jullie verhalen met zeer veel genoegen.

Zal wel weer wennen zijn na zoveel ervaringen! Sterkte met acclimatiseren

Harry

Ha

Na een lange reis zijn jullie thuis. Jullie hebben zo veel mooie dingen bekeken en zoveel cultuur leren kennen. Ik wil later ook een wereldreis maken.
Mevrouw van Iersel, komt u binnenkort weer op school???
xxx Ha